Politica de rezolvare a reclamatiilor utilizatorilor finali magazin online dkdmotor.ro
scop
Aceasta procedura stabileste modul de solutionare a reclamatiilor si sesizarilor venite de la clientii magazinului online dkdmotor.ro, fie ei persoane fizice sau juridice, care:
- au utilizat website-ul www.dkdmotor.ro
- au inregistrat comenzi pentru produsele noastre
- au beneficiat de serviciile de livrare prin intermediul curieratului
- doresc un raspuns sau o solutie pentru o situatie considerata ca fiind in afara conditiilor legale sau contractuale de furnizare a serviciului
precizare
Termenii si conditiile de utilizare a site-ului, politica de confidentialitate si prelucrare a datelor si politica de returnare raman valabile si sunt in concordanta cu aceasta politica de rezolvare a reclamatiilor.
conditii
- Reclamatia sau sesizarea trebuie transmisa personal, nu prin intermediari
- Reclamatia trebuie redactata in limba romana
- Trebuie sa includa datele reclamantului: nume, prenume, adresa, telefon si adresa de email
- Trebuie sa contina informatii clare si relevante despre situatia reclamata, comanda, produsul sau serviciul in cauza. Daca este necesar, se vor adauga documente justificative si/sau imagini
- Termenul maxim pentru transmiterea reclamatiei este de 48 de ore de la constatarea problemei
modalitati de adresare a reclamatiei
- Prin email la contact@dkdmotor.ro
- Daca reclamantul nu poate utiliza emailul, reclamatia se poate initia si telefonic, urmand sa gasim impreuna o modalitate alternativa. Numarul de telefon: 0773 725 070, disponibil de luni pana vineri intre orele 09:00 – 16:30, cu exceptia perioadelor de concediu anuntate pe pagina de contact
procedura de solutionare
- Termenul maxim de solutionare a unei reclamatii este de 30 de zile calendaristice de la primirea acesteia
- In cazul unei situatii complexe, termenul maxim se poate prelungi pana la 90 de zile, cu notificarea reclamantului in termen de 30 de zile de la primirea reclamatiei si justificarea situatiei
- Daca sunt necesare documente suplimentare, imagini sau alte detalii, acestea vor fi solicitate prin email si trebuie trimise in acelasi mod
- Daca reclamatia necesita trimiterea unui produs, a unei parti din produs sau a unui accesoriu catre noi, acestea se vor expedia pe cheltuiala reclamantului prin curier rapid. Daca reclamatia este favorabila clientului, vom rambursa cheltuielile de expediere, in limita celor percepute de magazin pentru acest serviciu
- Termenul de raspuns se va prelungi cu perioada necesara acestor proceduri
- Rezolutia finala sau raspunsul vor fi trimise utilizatorului/clientului prin email sau prin modalitatea alternativa stabilita de comun acord la depunerea reclamatiei
divergente
- Divergentele privind solutionarea reclamatiilor pot fi rezolvate amiabil, prin acordul partilor
- In cazul aparitiei unor litigii, se va incerca solutionarea amiabila. Daca aceasta procedura esueaza, utilizatorul/clientul are dreptul de a apela la orice alte proceduri extrajudiciare sau se poate adresa instantelor competente